[Tajfutas] tájfutás Budapesten

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2020. Jún. 3., Sze, 18:48:17 CEST

Egy apró pontosítást tennék Miklós levelének lenti mondatához. A szerzői
jog személyhez (hús-vér ember) kötött jog. Tőle elválaszthatatlan. A
BTFSZ szerződés (megállapodás) alapján felhasználói, kiadói,
többszörözési stb. jogokkal rendelkezhet. A szerzőnek alapvető joga,
hogy a térképen feltüntessék a nevét.

Janó, kösz. Pontosítjuk, lehet kiadói jogra gondoltam? :-).A javító nevének
feltüntetése alap.  Az persze más kérdés, annak idején mit írattak alá
velünk norvégiában meg finnországban, amikor ott javítottunk térképet, de
minden darab papírt visszakértek a munka végeztével :-) , max annyi jogunk
maradt, hogy nevünk rajta szerepelt a térképen
MM

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. jún.
3., Sze, 18:32):