[Tajfutas] Street View Orienteering - Párizs

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Jún. 3., Sze, 00:50:16 CEST

Sziasztok,

Mielőtt kirajzanátok a szép zöld erdőbe az idei első versenyetekre,
teljesítsetek egy Street View Orienteering pályát Párizsban.

https://game.o-club.net/#/paris-montmartre

Rövid, pörgős. Én belehibáztam, így 6-5-6-7 sorrendet nyomtam a pálya
utolsó szakaszán.

A célba érkezést követően gyertek egy picit vissza a befutón és nézzetek
le a lábatok előtt heverő nagyvárosra.

Nem is, inkább gyertek le a Montmartre lábához valamiféle fogaskerekűvel
és lentről tekintsetek felfelé
<https://www.google.hu/maps/@48.8843901,2.3435254,3a,50y,352h,99.27t/data=!3m6!1e1!3m4!1sHj6EPgL44n9OBFbyMC96Sw!2e0!7i16384!8i8192?hl=hu>.

--------------------------------------

Itt tekinthető meg
<https://www.facebook.com/101848681521990/photos/pb.101848681521990.-2207520000../119989013041290/?type=3&theater>
az a térkép amin az összes helyszín megtalálható. Valamint a felhívás,
hogy bátran keressék, ha hasonló tervük lenne.

Én ezúton javasolnám a budai Vár térképének a tulajdonosának, hogy vegye
fel velük a kapcsolatot.

A Vár nagyon jól végigkamerázott terület. Szép pályát lehetne rajta
kitűzni.

Be kellene kopogni a Magyar Turisztikai Ügynökséghez az ötlettel, hátha
megdobnának egy-két lepedővel vagy akár egy gurigával is.

Ha lesz, akkor arra nagyon felkészülök. Lovakat, előfutókat is
verbuválok hozzá.

No de rajzikáljatok is egy picit, mert kiestek a gyakorlatból.

http://news.worldofo.com/2020/06/02/route-to-o-season-2020-day-80/

Jó éjszakát,

Janó

Ui, Edzők, tessenek továbbküldeni, megosztani a fiatalokkal