[Tajfutas] MapRun a hétvégén - SOS funkció

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Feb. 18., K, 11:35:04 CET

Szia Serdülő,     -    Olvasók és Szakvezetők,

Te említetted nekem, hogy a MapRun pálya a sos-sok ismert szolgáltatásán
túl, kicsit sarkítva fogalmazva "életmentő" funkciót is betölthet. El
kellene gondolkodni azon, hogy a kezdő kategóriákban 10-12, 15-18 C és
azoknál akik életkortól függetlenül (pl. egészségi problémájuk miatt,
oldalágról bevont felnőtt kezdők) de szeretnének egy biztosítékot
maguknak, azok magukkal vihessék a telefonon az éles verseny MapRun kék
pontos elindított pályáját.

Szülőnek és edzőnek is megnyugtatás lehetne, hogy van a
gyermekénél/tanítványánál egy SOS segítség a keze ügyében nagy baj
esetére. Az Angliában előírt síp modern változataként működhetne.

Az edzést azért nem írtam ide, mert ez a lehetőség már ma is adott a
felkészítők számára.

A február 29-ei Versenybírói továbbképzésen
<http://entrylight.hu/hu/frontend/esemeny/show/98> talán lehetne erre
pár percet áldozni. Programja a meghívóban
<http://adatbank.mtfsz.hu/dokumentum/show/dokumentum_id/148/dokkategoria_id/16>
tekinthető meg.

Évekkel ezelőtt írtam egy jövőbe tekintő rajtleiírást, csak nem találom
meg a levelemet: Pity (4), pity (3), pity (2), pity (1), pályája
feltöltődött az adathordozójára (okos szemüvegére) Piiiiiiity (0) Rajt