[Tajfutas] ISSprOM2019 jelkulcs értelmezése

Gábor Forrai fgjasi at gmail.com
2020. Feb. 6., Cs, 11:52:23 CET

Sziasztok!

Azt lenne jó tudni, hogy milyen indíttatásból került be a kétféle barna a
jelkulcsba. Remélem, erről lesz majd szó a térképész konferencián.
Énszerintem versenyzői szemszögből a kétféle barnának akkor lenne értelme,
ha a sötétbarna egyben tiltást is jelentene, így inkább csak zavaró.
Egyedül a pályakitőző számára adhat hasznos informnációt, így láthatja,
hogy melyek azok az utak, ahol rendezői biztosítás kell az átkeléshez.
Emiatt én inkább Kelemen Janó 3. rajzát tartanám követendőnek, miszerint
csak a veszélyes utakat jelöljük sötétbarnával, mert így legalább rendezői
szemszögből lenne értelme a kétféle barnának.

Üdv,
Gábor

Ádám Petrócki <adam.futas at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. febr. 6., Cs,
11:02):