[Tajfutas] ISSprOM2019 jelkulcs értelmezése

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2020. Feb. 6., Cs, 11:02:26 CET

Sziasztok!
Nem vagyok gyakorló térképkészítő, de engem első gondolatra és ránézésre
zavar a kétféle barna. A nagy forgalmat maximum gyalogosokkal tudom
értelmezni, mert erős autóforgalomnál, komolyabb versenyen biztosítani kell
a versenyzők szabad áthaladását. Cél az, hogy az útvonalválasztást
befolyásolja a forgalmi szint meglehetősen szubjektív és időszakosan
változó jelölése?

Üdv:
Ádám

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. febr.