[Tajfutas] NORDA - svájci oktatófilm

András Komjáti komjatiandris at gmail.com
2020. Dec. 17., Cs, 21:43:29 CET

Sziasztok!

Nekem tetszik a film, és viszonylag gyorsan és nagyon könnyen fordítható is
lenne.

Meg egy kis nyelvi trollkodás:

Dr. Gúgl szerint (ld. mellékelt fotók) a svájci hölgy átkel Irakon hogy
aztán Bostonban, a tó partján találkozzon Seehoferrel?

Igen, hát a Schwyzerdütsch, az svícerdüccs...

Mindenkinek jó éjszakát!

András