[Tajfutas] (nincs tárgy)

László Kaján oldkajla at gmail.com
2020. Dec. 12., Szo, 16:42:17 CET

A listán Luji Papa ártatlan (és kissé ironikus, de az ma - és ebben a
témakörben ráadásul - fuj és tilos) kérdésére tett reakcióitok sokkal
politikusabbak (helyesebben rossz értelemben vett polkorrektek és ráadásul
helyreutasítóak) voltak, mint szerencsétlen Luji Papa eredeti kérdése.
Ha arra kéritek Őt, hogy ne politizáljon a listán, akkor nagyon kérem, Ti
se politizáljatok, még burkoltan, kissé orientáló megjegyzéseitekkel sem!
A reakcióitok ugyanis egyértelmű politikai állásfoglalásra utalnak.
Remélem, a versenyeken azért nem ez dönt majd.. Luji Papa is elindulhat
majd, fővesztés és kiutálás terhe nélkül.
OldKajLa

Nagy Lajos <nagyluji43 at vipmail.hu> ezt írta (időpont: 2020. dec. 12., Szo,
14:14):