[Tajfutas] (nincs tárgy)

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2020. Dec. 12., Szo, 14:13:56 CET

Az utolsó írásom!Idáig csak labaltázást kaptam,pedig csak szerettem volna ha valaki megmondja a törvényt.Seniki nem mondta.Senki nem kérdezte hogy ugyan barom,miért is írtam?Egyszerűb elküldeni akárhová.Imola! két fiam van,mindkettő élettársa cigány.Pontosan tudom hogy miről beszéltem.De a nagyvilágnak jobb ha szőnyeg alá söprik a problémákat.
Voltam