[Tajfutas] Beszámoló az első késő-délutáni lámpás edzésről (kicsit hosszú)

Maráz Gábor mcad2001kft at gmail.com
2020. Dec. 12., Szo, 13:08:41 CET

Sziasztok!

Én a magam részéről a fokozatosságra szavazok, mivel kimondottan a
fiatal korosztály bevonása a cél, hasznos lenne még 1-2 alaklom
hasonlóan "világosabb" körülmények között. Itt azért gond nélkül ki
mernek menni a kicsik is. Viszont a sorozat végére tényleg jó lenne oda
eljutni, hogy legyen tényleges éjszakai körülmény is.

Üdv

Maráz Gábor