[Tajfutas] Beszámoló az első késő-délutáni lámpás edzésről (kicsit hosszú)

Ivan Lux ilux0807 at gmail.com
2020. Dec. 12., Szo, 11:55:53 CET

Szia Pisti!
Köszönöm az indoklást és bátorítom az erről szóló eszmecserét.
Elsőre mi is úgy véltük, hogy a Hajógyári-sziget lesz a következő, többek
között olyan okokból is, amiket te említesz, de vannak más szempontok,
amelyek más helyszínre vezethetnek, ilyenek pl. hogy
- számos résztvevőnek ez már túlságosan kiesik,
- a kezdők számára egyelőre a világosabb területek a kedvezőek, a sötétbe
fokozatosan vinnénk be őket.
Minden véleményt szívesen veszünk, de előre elnézést kérünk azoktól, akik
véleményével nem egyező módon fogunk dönteni.
Üdv
Iván