[Tajfutas] LKSG következik - a szerdai programod

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2020. Aug. 31., H, 08:11:13 CEST

SzáMOMra csak az nem világos, hogy mindamellett, hogy a Lindenberg Lúdmilla
körüli legendás történetek érdekesek, ez a fajta marketing a versenynek
bevonzott bárkit is? :)

Ha én rendezném biztosan úgy tálaltam volna, hogy ez a budapesti tájfutás
Wimbledonja, maga az erdei díszletbe öltöztetett purgatorium, a tiszta
bükkösben vágtázó ábrándok kloálkája, amit nem lehet szeretni, nem lehet
nem szeretni, se kiköpni, se lenyelni nem lehet, semmit sem lehet vele
kezdeni, csak odállni és csinálni, és állni a hegy és az erdő ütéseit,
elfelejteni minden eddig megszokott keretet, elfogadni, hogy úgyis
utolérhetsz valakit, ha épp a földön fekszel és hogy a távolság,
pontosabban közelség, nem garancia semmire. Itt hallottam életemben először
káromkodni - hosszan, ízesen, a végtelenségig cizellálva - , olyas valakit,
akit se azelőtt se azóta nem hallottam.

De úgy kezdtem, hogy "ha én rendezném", de ez ostobaság! Dehogy rendezném,
futni akarom egy életen át és ha létezik túlvilág akkor remélem ott is lesz
ki megrendezze!

Lindenberg for president!