[Tajfutas] Darazsak a Jakab-hegyen

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2020. Aug. 29., Szo, 14:13:10 CEST

Érdekes (de bizonyára megvan az oka), hogy a darazsak kedvelik a kilátó
tornyokat. Egyszer, már jó régen, a Gödöllőhöz közeli Margita hegy
kilátójába nem lehetett felmenni a darázsveszély miatt.
Nincs rá megoldás, hogy elhagyják a kilátókat a darazsak, és tudják élvezni
a kilátást az emberek, meg a tájfutók is, amikor éppen nem tájfutnak?

Üdv:
Kéri Gerzson

Nagy Balázs <nbal5406 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. aug. 29., Szo,
12:09):