[Tajfutas] Darazsak a Jakab-hegyen

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Aug. 29., Szo, 13:53:21 CEST

Tán itt csípték meg a darazsak a túrázót
<http://magyarkaland.blogspot.com/2016/10/jakab-hegyi-kilato.html>.
Ismerősöm mondta, hogy csak a hülyék (elnézést) másznak fel oda. Az Éger
tető (itt volt a Mecsek Kupa 1990 évi első két napjának a célja) mellett
a Jakab-hegyi kilátó környezete az a hely amit helikopter is megtud
közelíteni.

Viszont, ha visszatérő probléma, akkor tenni kellene valamit. Pl.
figyelmeztető táblát kitenni, lezárni a feljáratot, évente darázsirtást
végezni stb.

Janó