[Tajfutas] rajtkarantén - minek? és Fifinek

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2020. Aug. 18., K, 20:14:27 CEST

Szia Fifi!

Ahogy korábban már leírtam, az érvényes szabályzatok a Fegyelmi Bizottságra
és a Elnökségre, mint másodfokú szervre is kötelezőek. Akkor is kötelezőek,
ha roszak vagy elavultak. Ráadásul még ha az Elnökség a szabályzat
rendelkezéseit figyelmen kívül hagyva ki is vizsgálja az esetet, az esetleg
elmarasztalt sportolók bírósághoz fordulhatnak és a bíróság törölni fogja
az MTFSZ döntését, mert nem volt szabályos.

Üdvözlettel,
Gárdonyi Márk

Honfi Gábor <honfig at szuperinfo.hu> ezt írta (időpont: 2020. aug. 18., K,
19:20):