[Tajfutas] rajtkarantén - minek?

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2020. Aug. 18., K, 08:35:51 CEST

Egyrészt ahogy Fifi mondta, a nevelésnek fontos szerepe van abban, hogy ne
történjen tájfutó versenyen csalás. Szerintem jól állunk ezen a téren.
Másrészt komolyan kellene csalás esetén szankcionálni az egyént és a klubot
is. Itt viszont nem állunk jól.
Alapvetően bizalommal kellene a versenyzőinkhez állni, a karantén pedig a
bizalmatlanság jele.
Ahogy VP is írta, kedvünket veszi a karantén.
Zka

Ps. A világversenyek karanténját ne keverjük ebbe bele.

Márk Gárdonyi <mark.gardonyi at gmail.com> (időpont: 2020. aug. 18., K, 8:21)