[Tajfutas] rajtkarantén - minek?

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2020. Aug. 18., K, 08:20:12 CEST

Sziasztok!

Szerintem épp a tavalyi év mutatta meg, hogy sajnos nem elég a versenyzők
szabálykövető magatartásában bízni, hanem aktívan meg kell akadályozni a
jogosulatlan előny szerzést. Hiába versenyez sportszerűen a tájfutók
túlnyomó többsége, sajnos mindig lesz pár versenyző, aki megpróbálja
megtalálni a kiskaput és ezzel elrontja a többiek élményét. Vegyétek
figyelembe azt is, hogy a KOB nem egy verseny a sok közül, hanem kiemelt
országos bajnokság; ilyen öszesen 3 van egy évben, vegyük őket komolyan!

Ami a tavalyi Eger-kupás esetet illeti, azzal az "illetékesek" igenis
akartak foglalkozni. Azonban az illetékeseket is köti az érvényes
szabályzat, azt nem hághatják át. Ha az eseményről a bejelentést nem több
hónap késéssel kapja a szövetség, akkor lehetett volna érdemben fellépni.
Annyi folyománya volt az ügynek, hogy felszínre kerültek a fegyelmi
szabályzat hibái, és azokat javítottuk. Visszamenőleg azonban nem tudjuk az
új szabályzatot alkalmazni, az minden jogelvvel szembe menne.

Üdvözlettel,
Gárdonyi Márk

Honfi Gábor <honfig at szuperinfo.hu> ezt írta (időpont: 2020. aug. 18., K,
7:27):