[Tajfutas] EOVB és ÉOB 2020.09.26. Bodoglár

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2020. Aug. 13., Cs, 00:19:50 CEST

Szia Fifi!
A levelemet úgy kell értelmezni, hogy barátságos útmutatást ad, hogy lehet
szerintem a sportágunkért tenni. Próbálja megóvni a sportágért tenni
akarókat, hogy a levlistába fektesség (feleslegesen) energáikat, mikor
ennek van hatékony módja. Nem kell ebbe többet belemagyarázni! Akinek nem
inge, ne vegye magára! Aki komolyan gondolja amiket ide ír, egyébként
biztosan megtalálja a módját, hogy akár előterjesztés legyen belőle.
Elmarasztaló megjegyzésem csak arra vonatkozik, aki megáll a listánál, és
ötleteit nem viszi tovább.
Az meg az én problémám, hogy évek óta azonos az álláspontom, és hogy
stílusom  sokakat zavar is. Járom magam útját, sosem célom az épp aktuális
erővszonyokhoz igazodnom.

Honfi Gábor <honfig at szuperinfo.hu> ezt írta (időpont: 2020. aug. 13., Cs,
0:02):