[Tajfutas] EOVB és ÉOB 2020.09.26. Bodoglár

Tamas TOTH info at geomega.hu
2020. Aug. 12., Sze, 00:22:38 CEST

Sziasztok!

Az éjszakai versenyzés, beleértve az éjszakai OB-t is kicsit "mostoha
gyerek" lett a hazai tájfutásban.
Macerás a rendezés, alacsony a részvételi létszám, nincs nagy tolongás
at éjszakai versenyek rendezése iránt.
Pedig valami haszna lehet, ha Thierry Gueorgiounak is az egyik kedvelt
edzésmódszere lett az éjszakai tájékozódás.
Lehet, hogy érdemes lenne hangsúlyt fektetni rá?
Remélem, hogy nem kopik ki az ÉOB a hazai OB-k naptárából!

Tamás