[Tajfutas] Pontmegnevezés változásai 2018 (OCAD12)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Aug. 5., Sze, 19:53:42 CEST

Sziasztok,

A 2020.08.03. 1:47 keltezéssel írt levelemet így zártam:
Folytatásban: OCAD12 jogtiszta fájlok viselkedése megbuherált OCAD
verziókban.

Az OCAD12 jogtiszta tulajdonosai a múlt év elején egy szoftverfrissítés
keretében megkapták az ISCD2018 pontmegnevezés fájlokat (pályatervező
fájlokat a legfontosabb méretarányokban)
https://ocad.com/blog/2017/12/new-course-setting-symbol-sets-in-ocad/
Sajnos, ezen fájloknak az OCAD9 programba visszamentett állományai (és a
megbuherált OCAD12 programok) nem tudják helyesen megjeleníteni a
szimból táblázatokat. Lásd. melléklet

Mit tehetsz?
Légy jóban egy OCAD12  (vagy OCAD2019 vagy OCAD2020) jogtiszta
tulajdonossal, aki hajlandó felvinni a pályaállományaidat a programba. :))
Rajzold meg önállóan a jeleket a megbuherált verziódban.

Használd a *Purple Pen <http://purplepen.golde.org/>* programot.
Még nem használtad? Megismerheted  a program használatát a *Hétfőn
Hétkor* webináriumban, augusztus 17-én, Petrócki Ádám előadásában.

Visszaemlékezés:
http://geopont.elte.hu/lists/tajfutas/2017-December/023653.html
http://ishm.elte.hu/lists/tajfutas/2017-December/023656.html
http://ishm.elte.hu/lists/tajfutas/2017-December/023659.html