[Tajfutas] Open Orientering Mapper 0.9.2

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2020. Ápr. 13., H, 12:55:20 CEST

Sziasztok!

A raszteres állományok vektorossá alakítása jól hangzik.
Kíváncsi vagyok, milyen hatékonysággal tud működni, rá fogok ereszteni
egy-két régi térképet.

https://www.openorienteering.org/mapper-manual/pages/cove.html

A jelkulcs-cserét illetően is fejlettebbnek tűnik, mint az Ocad, lásd a
csatolt képernyőmentést. Bár a legújabb Ocad-verziót még nem tudtam
megnézni ezen a téren.

Üdv,
Skuló Marci