[Tajfutas] Open Orientering Mapper 0.9.2

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Ápr. 13., H, 01:27:27 CEST

Sziasztok,

Megjelent az OOM 0.9.2 <https://www.openorienteering.org/> változata. Ez
már tartalmazza a legújabb sprint jeleket, ISSprOM-t. Nem ma, már
március 17. Óta

A szikla, kő, és homokmező rajza alapján könnyen meg lehet majd
különböztetni egy OOM térképet egy OCAD--től.

Kis idő kellett hozzá míg rájöttem, hogy a görbe rajzoló egyben az
egyenes rajzoló is.

A zöld fáknak és bokroknak, melyik területi jel alatt kötelező, hogy
fehér lefedő legyen a közepükön és szellemképes legyen a szegélyük???

Könnye telepíthető, részint magyarított program. Használjátok,
gyakoroljatok rajta. Én is fogok egy kis időt erre szánni.