[Tajfutas] Windows - segítség kérés

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Sze. 21., Szo, 20:22:01 CEST

Sziasztok,

Pár hete frissítést hajtott végre a Windows 10 programom és azóta a
Google keresőm és a Windows intézőm háttere az eddigi fehér helyett
sötétszürkére (feketére) változott. A Firefox böngészőben vissza tudtam
állítani fehérre a hátteret, de ez előbb említett két helyen nem.

Aki tudja rá a megoldást (a megoldáshoz vezető útvonalat) az írja meg nekem.

Köszi,

Janó

Ui: cserébe egy kis olvasni való rólam, Kutnyászky Ernő Somogyi Néplapos
kutatásaiból. Hálás köszönet érte. (Az újságíró Jutasi Róbert, aki
hozzám hasonlóan Fonyódról emigrált el.)

<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>