[Tajfutas] kérés az ROB után

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Sze. 15., V, 08:03:08 CEST

Sziasztok!

Magamba fojtom a hosszú panaszáradatot, ami már este kikívánkozott volna
belőlem, de gondoltam aztán, aludjunk egyet előbb. Ezért lényegében csak a
pozitívumra korlátozódok.

A pályatervező csodálatosan szép, jó pályát tervezett a kategóriánknak. A
hiba bennem van, hogy a gyenge szemem miatt sok helyen nem bírtam
kiolvasni, és emiatt több átmeneten nagyot hibáztam.

Kérem szépen a szenior bizottság tagjait, akik olvassák a levelemet,
próbáljanak meg egy olyan szabálymódosítást kieszközölni az MTFSZ-től, hogy
az idősebb kategóriák versenyzői sprint versenyeken, különösen ROB-n, ne
1:4000, hanem 1:3000 méretarányú térképet kapjanak.

Indoklás:
1. Beszkennelve és a számítógép képernyőjén nézve nagyon jól láttam, amit
futva nem láttam, és nem hibáztam volna, ha ugyanezeket látom a verseny
során is. Reggel pihent szemmel, és egyenletes jó fénynél lényegében ezen a
4000-es térképen is jobban látom, de sajnos a terepen a versenyre a szem is
fáradtabb és a fényviszonyok is változóak. Az sem mindegy, hogy mozogva
vagy otthon ülve nézzük.
2. Ismétlem, nagyon sokat hibáztam ezem az ROB-n, ennek dacára az előkelő
4. helyezést szereztem meg a versenyen, olyan magamnál jobbnak tartott
versenyzőket megelőzve, mint pl. Nagy Árpád dr., Horváth Béla, Vass Tibor.
Az is sokatmondó, hogy a 17 rajthozálló, többségében rutinos idős versenyző
közül 4-en hibapontosak lettek. Nem egyeztettem másokkal, ezért csak
feltételezni tudom, hogy a felsorolt 4+3 embernek is térképolvasási gondjuk
lehetett az ilyen méretarányú térképre rajzolt nehéz pálya teljesítése
során.

Üdvözlettel: Kéri Gerzson

Ui.

Egy kifogást azért mégis szóvá teszek. A kaposvárra 12:40-kor érkező
vonattal 5-en jöttünk, 75 és 80-as kategóriájúak. Kicsit nézelődtünk, de
mivel sehol nem láttuk az igért transzfert, viszont közeledett egy taxi.
Ebbe 4-en befértek, hárman pedig elindultunk gyalog, a tiltott terület
megkerülésével, a vasútvonal mentén, majd a Berzsenyi és Kontrássy utcán
keresztül a VK-ba. Közben nagy építési terület mentén is kellett lavírozni,
ami váratlan volt. Megírhatták volna a rendezők, hogy aki gyalog kénytelen
elindulni a vasűtállomásról, mit tegyen, mire számítson.

Helyesbítek: a 3 gyalogos közül 1 nem versenyzett, ezért ő lerovidítette az
utat a főtemplom torony irányába.