<div dir="ltr">Sziasztok!<div><br></div><div>Magamba fojtom a hosszú panaszáradatot, ami már este kikívánkozott volna belőlem, de gondoltam aztán, aludjunk egyet előbb. Ezért lényegében csak a pozitívumra korlátozódok.<br><br>A pályatervező csodálatosan szép, jó pályát tervezett a kategóriánknak. A hiba bennem van, hogy a gyenge szemem miatt sok helyen nem bírtam kiolvasni, és emiatt több átmeneten nagyot hibáztam.<br><br>Kérem szépen a szenior bizottság tagjait, akik olvassák a levelemet, próbáljanak meg egy olyan szabálymódosítást kieszközölni az MTFSZ-től, hogy az idősebb kategóriák versenyzői sprint versenyeken, különösen ROB-n, ne 1:4000, hanem 1:3000 méretarányú térképet kapjanak. </div><div><br></div><div>Indoklás: </div><div>1. Beszkennelve és a számítógép képernyőjén nézve nagyon jól láttam, amit futva nem láttam, és nem hibáztam volna, ha ugyanezeket látom a verseny során is. Reggel pihent szemmel, és egyenletes jó fénynél lényegében ezen a 4000-es térképen is jobban látom, de sajnos a terepen a versenyre a szem is fáradtabb és a fényviszonyok is változóak. Az sem mindegy, hogy mozogva vagy otthon ülve nézzük.</div><div>2. Ismétlem, nagyon sokat hibáztam ezem az ROB-n, ennek dacára az előkelő 4. helyezést szereztem meg a versenyen, olyan magamnál jobbnak tartott versenyzőket megelőzve, mint pl. Nagy Árpád dr., Horváth Béla, Vass Tibor. Az is sokatmondó, hogy a 17 rajthozálló, többségében rutinos idős versenyző közül 4-en hibapontosak lettek. Nem egyeztettem másokkal, ezért csak feltételezni tudom, hogy a felsorolt 4+3 embernek is térképolvasási gondjuk lehetett az ilyen méretarányú térképre rajzolt nehéz pálya teljesítése során.</div><div><br></div><div>Üdvözlettel: Kéri Gerzson</div><div><br></div><div>Ui.</div><div><br></div><div>Egy kifogást azért mégis szóvá teszek. A kaposvárra 12:40-kor érkező vonattal 5-en jöttünk, 75 és 80-as kategóriájúak. Kicsit nézelődtünk, de mivel sehol nem láttuk az igért transzfert, viszont közeledett egy taxi. Ebbe 4-en befértek, hárman pedig elindultunk gyalog, a tiltott terület megkerülésével, a vasútvonal mentén, majd a Berzsenyi és Kontrássy utcán keresztül a VK-ba. Közben nagy építési terület mentén is kellett lavírozni, ami váratlan volt. Megírhatták volna a rendezők, hogy aki gyalog kénytelen elindulni a vasűtállomásról, mit tegyen, mire számítson.</div><div><br></div><div>Helyesbítek: a 3 gyalogos közül 1 nem versenyzett, ezért ő lerovidítette az utat a főtemplom torony irányába.</div><div><br></div><div><br></div></div>