[Tajfutas] a csehek és mi

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Sze. 3., K, 19:44:38 CEST

Nem járok erdőbe, de máshová se nagyon.

Kérdeném: megnövekedett a gyalogos túrázók (kirándulók) száma?

Elég csak a tárgyi eszközöket felújítani, vagy kell más is, hogy vonzó
legyen egy kikapcsolódási lehetőség?

Elég, ha van sok, jó térképünk, csili-vili SI Air+ dugókánk, Adidas
cipőnk, terepjárónk, GPS óránk, karbon kerékpárunk, 65000 lumenes
fejlámpánk stb. és slussz?

Janó