[Tajfutas] a csehek és mi

Kovács Gábor borea at is.hu
2019. Sze. 3., K, 18:51:52 CEST

“...de nagyon felkarolták a gyalogos turizmust, ma pedig még kicsit sem karolják fel.”

Ezzel az eggyel vitatkoznék, az elmúlt években nagyon sok, a gyalogos turizmust támogató vagy más módon segítő turisztikai létesítmény épült illetve lett felújítva: turistaházak, kulcsosházak, látogatóközpontok, tanösvények, kilátók, turistapihenők, az Országos Kéktúra új táblázást és bélyegzőket kapott, stb.
(persze nagyjából tudom ennek a politikai vetületét is, de ezek a tények ettől függetlenül tények)

Kovács G.