[Tajfutas] ONEB

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Okt. 14., H, 23:26:46 CEST

Be, beeeee. Én meg három különbözőt kaptam most nemrég e-mail-ben.
Nevezési és szállás díj nélkül, utazás mellőzve, környezet nem
szennyezve. Gondolatban lefutva. Hűtött sör a hűtőben. Eredmények Online.

És nem kaptam hidegrázást az "Add ide a didit" hetvenedik ismétlésétől.

Amint megjelenik a RouteGadget a pályámat is berajzolom. Megelőzőm
Baumholczer Mátét.

Ezt teszi a Lidar. Szárnyakat ad!

Kell ennél több?

Janó