[Tajfutas] MapRun Help

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2019. Nov. 22., P, 18:17:28 CET

Szia,

Örülök, hogy használtad az egyre gyarapodó számú MapRun pályák egyikét!
Telefonról nem lehet kinyomtatni, de a Városmajorról éppen van letölthető
térkép, augusztus 27-óta, itt találod: Városmajor MapRun pdf-ek - Google
Drive
<https://drive.google.com/drive/folders/18950s9oxcmkrPRkZQF6C9rpYE2h-ed0O>
Tabletról is használható, ha van benne GPS, vagy külső GPS-t csatlakoztatsz
hozzá. A pálya teljesítéshez nem kell Internet kapcsolat, tehát az a
megoldás, ahogy írod, wifin letölteni a pályát, és feltölteni az eredményt.
Igen, a normafai pálya kóddal védett, a MOM tartott ott zártkörű edzést, de
volt már akit "meghívtak" egy futásra, keresd meg őket.
Ajánljuk még Budapesten a Vérmezőn és a Feneketlen-tónál lévő pályákat, de
Szentendre sincs messze, ahol a HÉV végállomás közeléből is indul pálya.
Tervezünk Budapesten, és újabb helyeken pályákat nyitni, illetve a már
használatban lévő helyeken újabb, izgalmas pályákat.

Érdemes megnézni a MapRun szerveren a Hungary mappában lévő helyszíneket,
és választani egy eseményt!
Aki most ismerkedne a MapRun-nal, itt talál leírásokat: MapRun infók -
Google Drive
<https://drive.google.com/drive/folders/1X-sZ-Mwee8bFmW2JvZDKkXH8CVISaI8j>
És mivel közeleg a tél, újra aktuálissá válik kis videónk, az első hazai
lépésekről (szó szerint) MapRun-nal: MapRUN bemutató - Szentendre - YouTube
<https://www.youtube.com/watch?v=0sfcfHLx0zo&feature=youtu.be>

FG&et

Péter Gombkötő <oldgombi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. nov. 22., P,
16:04):