[Tajfutas] MapRun Help

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2019. Nov. 22., P, 18:12:40 CET

Még valami: használtuk már úgy is,(mondjuk SI helyett) hogy kinyomtattuk a
térképet, a mobil a zsebünkben, a rajtig odavezet, ha odaértünk csipog és
elkezdi mérni az időt, stb,  hangosan csipogott a pontfogáskor, meg a célba
érkezéskor. és mire elővettük a zsebünkből, már az eredmény fent is volt a
verseny honlapján. (ha van térerő)
MM

miklos mets <miklos.mets at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. nov. 22., P,
18:08):