[Tajfutas] SI Air+ merre tovább?

dr. JANKÓ Tamás jankot at t-online.hu
2019. Május. 31., P, 09:28:54 CEST


OK, írok neki. 

Zolinak május 10-én továbbítottam a levelüket, és utána még telefonon is beszéltem volna vele, ahol azt mondta, hogy megnézi…

 

From: Tajfutas [mailto:tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu] On Behalf Of Zoltan Szlavik
Sent: Friday, May 31, 2019 10:25 AM
To: Mézes Tibor Sólyom <gocsejktfe at gmail.com>
Cc: LISTA <tajfutas at lazarus.elte.hu>
Subject: Re: [Tajfutas] SI Air+ merre tovább?

 

Sziasztok,

Ahogy Skuló is írta, aki jelenleg air dugókás versenyt rendez, ne számítson komoly szpiker támogatásra, mert nincs még az mtfsz-nél erre megfelelő eszköz, sem a hagyományos kábeles, sem a rádiós megoldásunkkal nem kompatibilis az új rendszer.

Zka

 

Mézes Tibor Sólyom <gocsejktfe at gmail.com <mailto:gocsejktfe at gmail.com> > (időpont: 2019. máj. 30., Cs, 22:09) ezt írta:

Ne, ez rendezői szempontból öngyilkosság. Vagy mindent, vagy semmit.




Üdv:
                            Sólyom 

+3620/472-0056

 

1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%

18967975-1-20

Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület

 



 

 

 

további infók:

Keresd az egyesületet a facebookon! <https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts> 

 

 

Cserteg István <cserteg.istvan at chello.hu <mailto:cserteg.istvan at chello.hu> > ezt írta (időpont: 2019. máj. 30., Cs, 21:04):

Véleményem szerint igaza van  Péternek: legfeljebb az Elit pályákat érdemes Air+ dobozokkal ellátni. A többi kategóriában számos olyan tényező van, amely jobban befolyásolja az eredményt, messziről jött, rosszul aludt, suszternál van a versenyzőcipője,stb (szakemberek jobban tudják).

Legfeljebb azt lehet kérni, hogy az Air+ dobozokkal ne adjanak olyan előnyt a hagyományos dugókákkal szemben, hogy a pontot mély gödör legaljára teszik, vagy egy sűrű bozót kellős közepébe, amelyhez be kell különben mászni.  Vagy egy kerítés túloldalára, amint  Skultéty Marci írja.

CSI

2019.05.30. 20:41 keltezéssel, miklos mets írta:

Szia Péter! 

Az a 4 mp igenis számít. Abszolut nem mindegy, hogy egy 40 perces pályán 1800 vagy 1804 mp-cel kapok ki!

Az viszont hogy nem kell nullára lelassítani, pont az aránytalanul nagy tömeg esetén, sokat jelent :-) Főleg az 1,5m es doboz segít az MTBO versenyeken, olyannyira, hogy vettünk is 20 dobozt ehhez.

Viszont egy jó cipő többe kerül, mint egy dugóka, és egy szezon alatt van akinek el is kopik. Versenyekre utazni sem olcsó.

A versenyek céljaiban hosszú sorok állnak a büfénél.

És sorolhatnék még pár dolgot, aminek árérték aránya nem mindenki számára elfogadható. Szerintem  az AIR+ dugóka a nem lóg ki a sorból. Ha költséget akarunk csökkenteni, ez is az egyik, de nem egyetlen eleme a rendszernek. 

Pl Mecsek kupa Bp-Pécs-Bp 400km? 32 l üzemanyag, több mint fél dugóka ára. Ha 4 en vannak a kocsiban 8 alkalommal, kb már ki is gazdálkodtak egy SIAC-ot. Vagy 4-et?? (Gerzson tudná)Tessék ezzel is foglalkozni. 

 

Szieberth Péter <szieberth at vipmail.hu <mailto:szieberth at vipmail.hu> > ezt írta (időpont: 2019. máj. 30., Cs, 20:21):


Sziasztok! 

Ha nem haragszol Márk nem értek egyet azzal, hogy a véleményt írjuk meg "magánban" a kérdőíven. Szerintem ez kardinális kérdés.

Mit akarunk, hova akarunk törekedni?! Valójában erről van szó!

1) érdemes e Magyar Vál. arra, hogy miatta (ha már gazdasági szempontok miatt együtt a szeniorokkal) 2000-2500 tájfutó társadalom áttérjen egy igen drága és elemeit cserélgetni kényszerülő SI beruházásra.

2) érdemes e Magyar Vál. arra, hogy miatta a kezdőknek is azt sugallja, hogy "ezt meg kell venni". Nem mennék bele a tájfutást kezdők és lemorzsolódók problémájára. Ezeknek a szülőknek is van kiapadós pénztárcájuk.

3) érdemes e Magyar Vál. összessége (férfi-nő), hogy mindez áldozat (átállás) amit hoz(unk) azt eredményekben megmutassák?

 

Ha nem, akkor mi seniorok (45 vagyok a felnőtt ranglistán 56 évesen ) egymás között akarunk tán pár másodpercet nyerni?

Bármikor félreállok, ha valaki anyira siet egy pontnál, hogy zavarom!

Nem veszítek észre mennyire sehova nem vivő az álláspontok köszörülése! Nem mind 1, hogy Mets Miki 3 másodpercet nyer velem szemben esetleg egy pontnál? Az én szempontom egy: hiba nélkül menni végig a pályán és ez független attól milyen gyorsan fogok fizikálisan 1 pontot. Tudom, hogy köztetek számtalan tehetségesebb van, de ez nekem 44 év alatt ha 2x sikerült talán. Nevetséges beszélgetni- érvelni szenior szinten az egymás szembeni pár másodperces előnyökről!

A válogatott az más: de a lányok igéretes villogásai mellet még nem nagyon kaptunk csillogást. Mert más a felnőtt az azért fogadjuk el. Én bizakodó vagyok!

Dee segítsük őket, ha úgy ítéli meg a Vál. szöv kapitánya, hogy ez szükséges. Amely pontokat foghatják egyéni OB-n a F-N 21 az legyen átállítva. De csak akkor ha kéri a kapitány!

Egyébként minek is kell a "mindenhol" bevezetése (mert eleve ezt sugallja a kérdőív)? A pontot meg kell fogni. Ha valaki rohanni akar az tegye meg F-N 21 ben. Lehetőség mindig van az ott indulásra.

Legmélyebb tisztelet mindenkivel szemben:

Szieberth P.

PVM

-- Eredeti üzenet --

Feladó:  <mailto:mihacziz at gmail.com> Zoltán Miháczi<mihacziz at gmail.com>

Címzett:  <mailto:mark.gardonyi at gmail.com> Márk Gárdonyi<mark.gardonyi at gmail.com>, tajfutas at lazarus.elte.hu<tajfutas at lazarus.elte.hu>

Elküldve: 2019. május 30. 9:58

Tárgy : Re: [Tajfutas] SI Air+ merre tovább?

 

Javítottam a többszörös válaszadási lehetőséget, aki gondolja töltse ki újra. 

Üdv Mihók

 

Márk Gárdonyi <mark.gardonyi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. máj. 30., Cs, 9:43):

Szia Mihók!

 

Még két megjegyzés:

 

A " Támogatod-e, hogy kötelező legyen az Air+ üzemmód használata valamely bajnokság esetén?" kérdésnél nem lehet több bajnokságot kiválasztani, csak egyet (vagy a "sehol"-t).

 

Ezen kívül szerintem nem mindenkinek világos, hogy az Air+ üzemmód használata nem jelenti azt, hogy minden versenyzőnek Air+ dugókával kell menni, lehet a hagyományosat is használni Air+ dobozokkal. Ha ezt az emlékeztetőt beírjátok, lehet, hogy más válaszokat kaptok majd.

 

Üdv,

GM

 

Marosffy Dániel <Marosffy at interface.hu> ezt írta (időpont: 2019. máj. 30., Cs, 9:00):

Nekem a támogatod-e, hogy kötelező legyen kezdetű kérdéseknél hiányzik az az opció, hogy mindenhol. 

 

D. 



---- mihacziz at gmail.com wrote ----




 

	

Az Air+ dugokák és az érintésmentes üzemmód használatát az MTFSZ bizottsága és elnöksége két és fél évvel ezelőtt vizsgálta, tárgyalta 
és hozta meg a jelenleg érvényes szabályozást. Nemzetközi szinten a változások folyamatosak. Világversenyeken (szinte) minden számban érintés nélküli SI Air+ dugókákkal versenyeznek a válogatottjaink. Itt az ideje, hogy újra áttekintsük a területet és frissítsük vagy hagyjuk helyben a szabályozást. Ehhez kérjük segítségeteket, amit a mellékelt kérdőív segítségével tudtok megadni.

	

 <https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSct7M4ZAFK6Z8dtiji6XRj2J9Cm8JsKL3MirWgrqbvCv_PfHw/viewform?vc=0&c=0&w=1&usp=mail_form_link> SI Air+ merre tovább? 

	

Az alábbi felvetés érkezett "Világversenyeken minden számban érintés nélküli SI Air+ dugókákkal versenyeznek a válogatottjaink. Azonban ezt itthon keveset tudják gyakorolni, mivel sok rendező fair play-re hivatkozva passzív módban használja az SI dobozokat. (pl.: Postás kupa, OCSB-HOB) Ezzel a válogatottak hátrányba kerülnek mert nem alakul ki a kellő rutinjuk SI Air+ dugókával. Tudom, hogy csak másodpercekről van szó, de néha az is számít." 
Mind a jelenleg érvényes szabályozás kialakításakor, mind azóta meglehetősen szélsőséges határok között mozog az érintésmentes pontérintés megítélése.
A továbbiakban több, részben átfedő kérdésre várjuk válaszaitokat:

	


 <https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSct7M4ZAFK6Z8dtiji6XRj2J9Cm8JsKL3MirWgrqbvCv_PfHw/viewform?vc=0&c=0&w=1&usp=mail_form_link> Fill out form

	
	

 <https://docs.google.com/forms?usp=mail_form_link> Create your own Google Form

_______________________________________________
Tajfutas mailing list
Tajfutas at lazarus.elte.hu
 <http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas> http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas

_______________________________________________
Tajfutas mailing list
Tajfutas at lazarus.elte.hu
 <http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas> http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas


  _____  


_______________________________________________
Tajfutas mailing list
 <mailto:Tajfutas at lazarus.elte.hu> Tajfutas at lazarus.elte.hu
 <http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas> http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas

_______________________________________________
Tajfutas mailing list
Tajfutas at lazarus.elte.hu <mailto:Tajfutas at lazarus.elte.hu> 
http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas

 

_______________________________________________
Tajfutas mailing list
Tajfutas at lazarus.elte.hu <mailto:Tajfutas at lazarus.elte.hu> 
http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas

_______________________________________________
Tajfutas mailing list
Tajfutas at lazarus.elte.hu <mailto:Tajfutas at lazarus.elte.hu> 
http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas

_______________________________________________
Tajfutas mailing list
Tajfutas at lazarus.elte.hu <mailto:Tajfutas at lazarus.elte.hu> 
http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas

-- 

Sent from Gmail Mobile

--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://lazarus.elte.hu/pipermail/tajfutas/attachments/20190531/586c0b25/attachment.html>
--------- következő rész ---------
A non-text attachment was scrubbed...
Name: image003.jpg
Type: image/jpeg
Size: 764 bytes
Desc: nem elérhető
URL: <http://lazarus.elte.hu/pipermail/tajfutas/attachments/20190531/586c0b25/attachment.jpg>
--------- következő rész ---------
A non-text attachment was scrubbed...
Name: image004.jpg
Type: image/jpeg
Size: 418 bytes
Desc: nem elérhető
URL: <http://lazarus.elte.hu/pipermail/tajfutas/attachments/20190531/586c0b25/attachment-0001.jpg>


More information about the Tajfutas mailing list