[Tajfutas] SI Air+ merre tovább?

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2019. Május. 31., P, 09:24:35 CEST

Sziasztok,
Ahogy Skuló is írta, aki jelenleg air dugókás versenyt rendez, ne számítson
komoly szpiker támogatásra, mert nincs még az mtfsz-nél erre megfelelő
eszköz, sem a hagyományos kábeles, sem a rádiós megoldásunkkal nem
kompatibilis az új rendszer.
Zka

Mézes Tibor Sólyom <gocsejktfe at gmail.com> (időpont: 2019. máj. 30., Cs,

--