[Tajfutas] SI Air+ merre tovább?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Május. 30., Cs, 23:16:11 CEST

:(( https://europapont.blog.hu/2017/05/23/behajthato_kozlekedesi_birsagok

Beérem egy vásárban vett 100 Ft-s kínai iránytűvel:
https://worldorienteeringday.com/wp-content/uploads/2019/05/6850_02.jpg
Térképből pedig a minimum infóssal:
https://worldorienteeringday.com/wp-content/uploads/2019/05/6850_1000000.jpg
(ezt a képet már tegnap este felfedeztem, csak nem jegyeztem meg a
helyét és a több száz török WOD2019 esemény között kellett egy kis idő,
hogy újra rátaláljak.)

Kátyú szóvá tétele és gyorshajtás befizetése mellékelve. Miklós te
mindent tudsz rólam!!