[Tajfutas] SI Air+ merre tovább?

Szieberth Péter szieberth at vipmail.hu
2019. Május. 30., Cs, 21:26:42 CEST

Miki élvezem a humorod, de csak gumicsizmába menj pocsolyába .A cipő az a saját tulajdonom. Eldöntöm, hogy szöges-stoplis vagy simatalpúban versenyzek. Ez az én dolgom. Ahogy az is, milyen bozótruhát viselek. Legközelebb talán már azt is szabályozni akarja valaki?Az SI a verseny része, nem a sportruházaté. Olyan rendszeré ami nem egyéni (egó), ha nem az egész mezőnyre kihat. A rendszer bevezetése utmutatás egy versenyzési elvre. Azt szerettem volna (nagy nehezen) megvilágítani, hogy értelmetlen az anyagi pénztárcát megerőltető beruházások. Aki valaha meg akarta mutatni milyen jó, azt tegye meg F-N 21 ben. (Csonti szavaival élve: ne most mutassák meg neki, hogy jobbak nála; adott 2 évtizedet erre mindenkinek) Most is van arra lehetőség, hogy valaki a versenysportban keresse a megmérettetést. A szenior a mesterek versenye. Én továbbra is a tökéletességre megyek, lassúló lábakkal és romló szemekkel. Nem igazán érdekel, hogy Miki vagy Egé től mennyit kapok. Nem hinném, hogy a válogattunk attól lenne jobb, ha érintősek lennének a pontok.... talán többet kellene edzeni. Talán meg kellene futni azokat az időket amit az elődeik (20-30-40 éve) . Bozán Gyuri (1970 magyar bajnok) tudott 2.40 futott maratonin dorcóban, folytatni hosszú lenne a sor ezért nem teszem.Keressük azokat a megoldásokat amiről azt hisszük, hogy ettől talán jobbak leszünk, miközben palástoljuk a lényeget. Beállunk egy talán értelmetlen fogyasztói magatartásban. Nem szeretném, ha azt hinnék, hogy ellene vagyok az "air"-nak. Kupaversenyen tegyenek amit karnak. Én mint magánember döntök, hogy elmegyek vagy sem. Ha értelmét látnám bérelnék vagy veszek "air"-t ekkor. De a magyar bajnokság az egyenlő feltételek küzdelme. Ez nem cipő kérdése! Központilag az MTFSZ felel azért, hogy a RENDEZÉS biztosítsa az egyenlő feltételeket. Ezért sem értek egyet a kérdőívvel, mert sugallja, hogy felhatalmazást vár, hogy változtasson.A magyar bajnokság akkor fair, ha a rendezés fair. Én szögesben megyek, de az az én magánügyem, hogy milyen pontok várnak: az az MTFSZ-é.Továbbra is mélységes tisztelet mindenkivel szembenSzieberth PéterPVMu.i: nincs szlovák rendszámú autóm, betartom a szabályokat. Magyar bajnokságra szlovákiába megyek, ha a szlovák bajnokság magyarorszábon lesz. Mert fontos az összefogás.