[Tajfutas] Diákolimpia rendszerhiba

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2019. Május. 27., H, 09:49:42 CEST

Kedves Oszi!

Nevezheted rendszerhibának, de akárhogy töröm a fejem, nem tudok jó
megoldást kitalálni helyette. Hogyan lövöd be előre, hogy egy adott
megyében, egy adott kategóriában hány ODO-ra kellően felkészített versenyző
lesz? A jelenlegi rendszer úgy van kalibrálva, hogy a jobb versenyzők
biztosan mind továbbjussanak. Ez szerintem jó dolog, de tagadhatatlanul van
olyan mellékhatása, hogy bizonyos esetekben teljesen felkészítetlen
versenyzők is bejuthatnak a döntőbe. Itt jön be az edző felelőssége, hogy
az ilyen versenyzőket ne nevezze be az országosra. A Budapesti és
Pestmegyei Diákolimpián éppen azért írtunk ki "amatőr" kategóriákat is,
hogy a teljesen kezdő ezekben indulva ismerkedhessenek a tájfutással a
továbbjutás kockázata nélkül.

Üdv,
GM

Oszlovics Ádám <oszibkv at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. máj. 27., Hét