[Tajfutas] Unfair play :((

Szieberth Péter szieberth at vipmail.hu
2019. Május. 26., V, 20:52:20 CEST

Szerintem az, hogy ilyen formában teszed fel álmaidat (ide) az hiba. Egyrészt nem vagyunk álomfejtők, másrészt itt nem szoktunk politizálni. Nekem egészen más a véleményem.Ha csalásra gyanakodsz akkor próbáld elérni a kizárást, ahogy engem is kizárattál az x évben megrendezett Schönherz EV mikor rossz pontot fogtam, s Te ezt meghalottad Tőlem, bár a versenybiróság nem vette észre.Továbbra is tisztelettel:Sz.Péter