[Tajfutas] Unfair play :((

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Május. 26., V, 17:06:07 CEST

Sziasztok,

Délelőtt voltam egy országos versenyen. Még tart. Szerencsémre nem
kellett futni, de a szabályok hasonlóak mint a sportágunkban. Megadott
sorrendben kellett végigmennem egy "pályán". Ellenőrzés, pecsételés,
térképfelvétel, ikszelés, borítékolás, kiolvasás. Ez utóbbi majd csak
este hét után. Ez így tiszta sor. Viszont a rajtba, majd a célból
hazafelé menet is érintettem egy terecskét. Oda is érkeztek versenyzők,
Oszkár telekocsival, "parkoló felelőssel". A megérkezőket ingyen sörrel
és a pár méterre lévő VK-ba egy kis ételre is invitálták. (Felirat a
kirakatban: Tiszta Pécs!) Fél füllel még hallom, hogy kis csoportokban
szállítsátok őket a közelben lévő "rajthelyekre". Lehet, hogy már
kiolvasásra kész SI dugókákkal? Délután arra tekerek. "Parkoló
felelősök" ugyanazok (kitartóak), sör dafke (pohár, nem korsó).
Ellenőrzőbíró sehol. Átmenő autóból kiszólnak: Sok a rajthoz álló,
pontosabban így hangzik el - "Magas a részvétel!"

És ekkor, hozzáér a popsim a hideg falhoz és felébredek Csipkerózsika
álmomból.

A képzelgetésemet követően legyen itt egy igazi Foto-O feladvány
Ecuador-ból: WOD2019

A térkép:
https://worldorienteeringday.com/wp-content/uploads/2019/05/6157_mapa-wod-2019-PEQUES.pdf

és az ellenőrzőpont: