[Tajfutas] ? Diák O. kapcsán

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2019. Május. 24., P, 10:06:59 CEST

Sziasztok!

Két rövid kérdés:
A) A diákolimpia reform kapcsán hol beszéltam a ZTC-ről? (csupa
nagybetűvel, ahogy illik)
B) Szerintetek is felér az alábbi levél egy becsületsértéssel?

Mit szeretnék?

Igen indultam már elnökségi tagnak, hogy az alábbi témákat "belülről"
hozzam fel. Az is baj, ha nem csinálok semmit az is ha a rosszul működő
dolgokon próbálok változtatni. (Jaj, hová tettem a sapkámat?)
Most újra van egy évünk. Szeretném, ha az elnökség kijelölne olyan
embereket, akik tenni szeretnének azért, hogy a diákolimpia a jók,
felvételi pontokért küzdők és kezdők élményekkel teli közös versenye
legyen. Ezzel növelve támogatottságunkat az iskolák, a diákok, a tanárok, a
szülők felé is. Emiatt nőne a lábnyomunk a sportágok között az Állam, KLIK,
és az MDSZ irányába is.

Skuló javaslata jó folytatása az ötleteimnek.

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>

ZTC / Fehér Ferenc <zala.ztc at zalaszam.hu> ezt írta (időpont: 2019. máj.