[Tajfutas] easyGec tapasztalat - WOD2019 Szentlőrinc

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Május. 19., V, 02:21:10 CEST

Sziasztok,

Két több sebből is vérző, veterán (Lipp Józsi és jómagam) tartotta a
szentlőrinci Szépség-Egészség+Sport és Gyermeknapon a Tájékozódás
Világnapjához is kapcsolódó Mátrix játékot.

Jelentem az easyGec újra ötösre vizsgázott. Mivel a résztvevők
rapszodikusan, kis csoportokban érkeztek, ezért nem nagyon lehetett
megpihenni a délután 13.30 és 17.00 között bonyolított eseményen.

Ingyenes körhinta, lovas, motoros bemutatók, íjászat, erőemelő emberek
bemutatói árnyékában, csendesen megbújva fogadtunk 74 főt. (A színpadi
zaj a vége felé már nagyon elviselhetetlen  volt.)

A képek jobban sikeredtek a szabadban, párat mellékelek a levelemhez. A
többi 22 megtekinthető a WOD2019 honlapján
<http://worldorienteeringday.com/>.

És a szokásos körök: a köszönet az MTFSZ-nek, hogy új kártyacsomagot
tudtam kibontani 10 év után, köszönet a Tájfutásért-Pécs Alapítványnak,
hogy biztosította az SI készletet a lebonyolításhoz és köszönet a
páromnak, hogy "elviseli a hobbimat".

Kedden a pécsi Református Kollégium következeik, ahol eső miatt elmaradt
a tervezett szerdai esemény.

Ui. Bele kellene húzni, hogy meglegyen a tavalyi eredményt:
http://tajfutas.hu/index.php/vilagnap-kezdo