[Tajfutas] easyGec tapasztalat - WOD2019

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Május. 16., Cs, 20:15:44 CEST

Sziasztok,

Tegnap esőnapot tartottam, azaz az eső miatt elmaradt az első WOD2019
eseményem, de ma fedett pályán volt a küzdelem.

Jelentem az easyGec ötösre vizsgázott. 12-15 fő gyakorolt a 9 Mátrix
pályán egy időben (16 dugókám volt), kis várakozásokkal a kiolvasásnál.
Önjáróan működött minden. Bemutatkoztam/tunk (én és Detti lányom) és
elköszöntünk.

Közte minden ment magától, így sikerült sok életlen képet készítenem.
(Három most mellékelve.) A többi megtekinthető a WOD2019 honlapján
<http://worldorienteeringday.com/>.

Csak két órában volt bemutatóm a pécsi Deák-ban (két negyedikes
osztály), de megtörtént az első 50 fő regisztrálása a WOD2019 hazai
programjai közé.

És a szokásos körök: a köszönet az MTFSZ-nek, hogy új kártyacsomagot
tudtam kibontani 10 év után, köszönet a Tájfutásért-Pécs Alapítványnak,
hogy biztosította az SI készletet a lebonyolításhoz és köszönet a
páromnak, hogy "elviseli a hobbimat".

Szombaton Szentlőrincre látogat el a Homo Navigators és csapata.