[Tajfutas] DOL nevezési díj

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2019. Május. 14., K, 12:02:56 CEST

Ha felhatalmaz, elmegyek.

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>

Scultéty Márton <marton.scultety at mtfsz.hu> ezt írta (időpont: 2019. máj.