[Tajfutas] time lost

Miklós Hargitai miklos.hargitai at gmail.com
2019. Május. 8., Sze, 16:10:41 CEST

Tisztelt és nagyrabecsült sporttársak.
Bár rendszeresen elolvasom, a csodás eszme cseréket, de nem szaporítom a
szót
az ilyen gittrágásoknál, vannak elegen, akik ezt teszik, általában okkal,
néha nem..
De úgy tűnik ez olyan csodaprogram, mint sok más "túlfejlesztés" ahol
nagyrészére senki nem tart igényt.
Egy tisztességes Excel táblázatot nem ad, csak egy rakás olyan infót, ami
sokszor nem is érdekes, talán
még a menőknek sem. Valahogy olyan "kísérjük át a vak bácsit, ha tiltakozik
is ellene" módszer.
Egy tisztességes részidő táblázat kellene, de nem pdf-ben, ha még valaki
erre emlékezik.
üdv. egy vén veterán.

Scultéty Márton <marton.scultety at mtfsz.hu> ezt írta (időpont: 2019. máj.
8., Sze, 12:37):