[Tajfutas] Új kommunikációs platform

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2019. Már. 2., Szo, 23:13:47 CET

Kedves Orsi!

Köszönöm szépen válaszod!
Ezek szerint nem pontosan azt olvastam ki a leveletekből, amit írni
szerettetek volna, elnézéseteket kérem ha félreértettem valamit.
Ezen csak keveset tompít az, hogy nem egyedül én értettem félre.

Munkátokhoz továbbra is sok sikert és kitartást kívánok, mi pedig majd
igyekszünk élni az új lehetőséggel, rendeltetésszerűen használni az új
felületet!
üdv:
kovacsp

Mentes