[Tajfutas] rendezői felelősség extrém időjárás esetén

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2019. Jún. 24., H, 17:35:47 CEST

Erre (mármint, hogy az OMSZ riasztási szinthez kössük a verseny lefújását)
én is gondoltam. A probléma ezzel, hogy az OMSZ nagyon alacsony vihar
valószínűségnél kiadja már a riasztást, mert a saját s...ét hátát akarja
védeni. Ha így járunk el, akkor nagyon sok verseny fog elmaradni.

GM

Zoltan Szlavik <z.szlavik at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. jún. 24., H,
17:14):