[Tajfutas] ÉOB

Kerényi Dénes dkerenyi at qualiplan.axelero.net
2019. Jún. 24., H, 09:49:20 CEST

Sziasztok!

Ivánhoz csatlakozva: a magam részéről is első sorban elismerés a
rendezőknek!
Amit ne hagyjunk azért szó nélkül:
- a férfi szenior versenyzők kétharmadát érintő kimeszelés - egy
felvezetési hiba (?) miatt,
- az eredményhirdetés körüli hercehurca (hol lesz, mikor lesz? -
vasárnap délután legalább kétszer változott a helyszín, és ezzel mindig
tolódott az időpont)

De amiért ez a szösszenet született: az eredményhirdetésre vonatkozóan
még akad egy észrevételem.

Már a HOB után szóvá akartam tenni, de reméltem, hogy egyszeri
túlkapásról volt szó, ezért akkor még magamba tartottam:

Mérhetetlen aránytévesztésnek tartom, hogy egy (jelen esetben két)
országos bajnokság eredményeinek a hirdetését a kísérőverseny (a HOB
esetében 10...szenior korosztályos, a mostani esetben pedig színkódos!)
eredményeivel kezdik a rendezők.
Előre bocsátom, hogy a kísérőverseny létjogosultságát egy pillanatig nem
vitatom. Mindkét említett esetben sikerült úgy megrendezni, hogy -
tudomásom szerint - a bajnokság résztvevői a verseny közben ebből semmi
kárt nem szenvedtek.

De egyáltalán miért szükséges egy kísérőversenynek dobogós
eredményhirdetést rendezni? (Szerintem kapjon mindenki egy Sportszeletet
a célban, oszt jónapot!... :--)  De ha valamilyen általam nem ismert
okból mégis kihagyhatatlan fontosságú ez az esemény: nem lehetne külön
időpontra, vagy legalább is a bajnoki kategóriák UTÁNra sorolni?  Akinek
fontos, megvárja, akinek meg nem (mégis csak ők vannak többen egy
bajnokságon), ne legyen emiatt  várakozásra kényszerítve.

A _bajnokság_ eredményhirdetése ne szóljon másról! Himnusz és bajnoki
kategóriák. (...Persze azt meg illene mindenkinek végig várni...)

üdv  D