[Tajfutas] ÉOB

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2019. Jún. 24., H, 09:37:55 CEST

Csatlakozva: az én előzetes várakozásomnál  sokkal jobb verseny volt. A
térképpel megbirkóztam, a pálya(f55) jó volt. Nem voltak unalmas uton
futások. Persze lehet hogy az eső okozta plusz feladatnak volt köszönhető,
de nem unatkoztam a verseny alatt.
Az erebményhitdetés, meg az önálló éjszakai ob kérdését meg nyugodt
körülmények között végig lehet gondolni. Utólag azt gondolom, nekem sem
volt igazam. Egy a szerencse, ez viszont mindenkire igaz:-)
MM
--
A Gmail mobilalkalmazásból elküldve