[Tajfutas] ÉOB

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Jún. 22., Szo, 23:39:56 CEST

Viszont van a verseny után egyből virágceremónia, ami majdnem megegyezik
az éremátadós eredményhirdetéssel. Amúgy, 2021 után már nem éjszakai
fejlámpás versenyek lesznek, hanem késődélutániak.

https://adozona.hu/altalanos/Megszunhet_az_oraatallitas_maradhat_a_nyari_U4XPJK

Kármán Katinak megelőlegezem a ma esti bajnoki címet.
Janó