[Tajfutas] ÉOB

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2019. Jún. 22., Szo, 20:05:36 CEST

Sziasztok!

A tájfutó világbajnokságokon rendszeres gyakorlat, hogy később van az
eredményhirdetés, pl. a tavalyi itthoni junior VB hosszútávjáé is másnap
volt Kecskeméten a sprinttel együtt. Igaz, ott nem kell félni attól,
hogy nem lesznek jelen az érintettek.
Volt szerencsém hazai triatlon OB-kon is indulni, azokon is hiába értek
be a győztesek délután, csak másnap délelőtt kapták meg a díjukat.

Nálunk talán azzal lehetne egyszerűsíteni a problémát, ha a szenior
OB-kon nem is lenne eredményhirdetés. Ha jól számolom, tavaly 5-ször
álltam a dobogó valamelyik fokán szenior OB-n, és bár a díjazás
többé-kevésbé tetszett is, igazából nem látom okát, hogy azokat a
komolytalan teljesítményeket értékelni kelljen széles plénum előtt.

Ami az ÉOB életképességét illeti, nekem van egy olyan sejtésem, hogy az
idénre benevezett 362 fő rekordot jelent az ezredforduló óta. Hogy
azelőtt mi volt, abba most talán ne menjünk bele, majd Ábel megteszi az
'MTFSZ 50 éve' könyvben. :-)

Üdv,
Skuló Marci