[Tajfutas] Decathlon, tájfutás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Jún. 22., Szo, 22:48:21 CEST

Pedig ezek a tájolók is az északi féltekére vannak kiegyensúlyozva:

http://xn--multinavigtor-deb.hu/termek.php?id=3178

http://xn--multinavigtor-deb.hu/termek.php?id=8116

Az én időmben a tájolók szelencéjének hátoldalán (fenekén) tüntették
fel, hogy melyik féltekére vannak kiegyensúlyozva. A tőlem 2 méterre
lévő szekrényben van egy öreg SILVA ujjtájoló, hátoldalán nagyítóval
kiolvasható "NW" monogrammal.

Akkor, ma már "monogram" mentesek a tájolók.