[Tajfutas] EVOB dupla stekk?

Tibor Gera gera.tibor at szegedivasutasse.hu
2019. Júl. 18., Cs, 11:55:59 CEST

Kedves Tájfutó Barátaim!

Szerintem be kellene fejezni ezt a vitát, mert a kezd egyre mélyebb szintre
süllyedni.
Mindenki azért dolgozik, hogy a tájfutást előbbre vigye és e mellett persze
próbálja az igazát előtérbe helyezni.
Sajnos egy jó rendezésbe hiba csúszott, amit mi sajnálunk a legjobban. (Mi
nyertük volna a férfi kategóriát és Szeniorban is a 2. helyet szereztük
volna meg...)
Tény, hogy a pont rossz helyen volt, tény, hogy az ellenőrzőbíró kimeszelte
a férfi kategóriákat, ezen már nem lehet változtatni.
Bízzuk a döntést az elnökségből alakult bizottságra, higgyétek el, nem
akarnak rosszat.
Olyan döntést nem lehet hozni, hogy mindenkinek jó legyen.

Gera Tibi

Kéki Miklós <mikloskeki at citromail.hu> ezt írta (időpont: 2019. júl. 18.,
Cs, 8:01):