[Tajfutas] MTFSZ alapszabály módosítás és tagdíj !!

Verebélyi Zsolt verebelyizsolt at globonet.hu
2019. Feb. 21., Cs, 21:12:10 CET

Tisztelt Miklós!

Igen ide tartozik!
Azt viszont korrektnek találod, hogy a közgyűlés előtt 12 nappal
szembesülünk a tényekkel! A szabályzat kimondja, hogy a közgyűlés előtt
négy héttel nyújthatok be beadványt! Hol itt az igazság! Átolvasva az
elnökségi gyűléseket, sehol nem volt ez felvetés!
Te is tudod, hogy ez a témának több időt kell szabni!
Javaslatom, hogy el kell halasztani az ez irányú megszavazásokat!

Ahogy Oszi írja: békével!